diumenge, 12 de desembre del 2010

La Fàbula del Dr. Bru.

Abans de narrar el que ha donat de si aquesta gran nit vull agraïr aquesta gran vetllada a les següents persones....
A la Marta, pel curro , per la invitació , per les birres i com no pel vestit que lluia aquesta nit.
Al Burga, gràcies a ell el doctor Bru forma part de la meva vida.
Al "Alfred" per la casa i al besavi del Bru per construïr-la.
A la dieresi ¨ per les 3 que porto ja.
Al Javi pel transport.
A la gent que ha assistis al percal, sigui o no de la mutua.


LA FÀBULA , FABULOSA, DEL DR. BRU.

En una petita vila de la costa, del garraf per ser exactes, està a punt de celebrar-se un aconteixament, avui és el dia que precedeix el 30 aniversari del Doctor més famòs de Pere Serra.(de fet després del Sr.Medina és la persona més influent d'aquest carrer).
Jo i vaig encantat després de negociar els corresponents permisos amb la autoritat pertinent.
En arribar al lloc , una bonica vila amb encant barroc, m'adono que no sóc de la mutua, no sóc capaç de diferenciar la cornea de la retina, la única cosa que coneg de traumatologia és diferenciar un dit cor normal d' un amb capsulitis i que un transplantament de pàncreas no té res a veure amb jardineria....

Un cop situat intento jugar al meu rol i pasar desaparcebut entra la multitud.
Si, éncara que la Sra. Palomitas (Blanca pels amics) no estigui gaire acord amb mi, el rol que em toca jugar és el de Gustau.(creu que les persones som complexes i que som diferents a nosaltres mateixos.... algún dia us ho explicarà)

Jo sóc , o crec, amic del Jordi que és vei del Dr.Bru.
La meva relació amb el doctor fa temps que madura, tot i que se que no som amics, encara... anem pel bon camí hem pasat 3 fases.(de desconegut a conegut, de conegut a conegut que em pluma al poker i ve a beure birra i a veure el barça i l a de l'anterior a molt conegut però no masa ....(per ell encara sóc un pesat i no un filòsof)

Avui he conegut el seu entorn, la seva familia, els MUTUALISTES i els residents,i això ha creat un vincle que tot i el pas del temps en aquesta vida tant estresant, fatigant, mitigant i tots els possibles adjectius acabats en "ant" farà que totes les persones que avui hem interectuat recordem aquesta vetllada i ens situem de nou en aquest punt del Garraf.

Hem disfrutat i crec que ha estat una celebració molt acord amb els objectius preestablerts, si és que algú s'ha imaginat com podia anar la història, tanmateix m'ha corprès i m'ha fascinat, emocionat, embriagat i tots els adjectius acabats en "at"(excepte defraudat i apollardat) i he volgut definir la nit en tres paraules.

TRES PARAULES

Podria dir-ho tot al revés, sever la tot , però careix de sentit.

GRÀCIES A TOTS I ENCANTAT.

HA ESTAT UN AUTÈNTIC PLAER.