divendres, 28 d’abril del 2017

UN CONTE SENSE FI.

Vaig escriure una cançó al febrer de 2009...
Era la típica cançó del pare novell que dedica als seus fills .
Una espècie de cançó de bressol.

Doncs 8 anys més tard ... he aconseguit posar-hi música.
Gràcies a la meva guitarra i a la inspiració que s'ha despertat després d'escoltar a Ivette Nadal.

us deixo la lletra.....

La lluna arriba els ulls es tanquen
Ha arribat l’hora de dormir Enfilem junts el trajecte que us porta fins al llit (al llit és hora de dormir)
Ara us explicaré una historia un conte sense fi Hi ha un mag i una princesa Un drac i un ratolí (una conte sense fi)
I una fada
de sobte apareix un petó us regala
la por s’esvaeix Una fada un regal d’amor una mare que buida el cor.
La historia ara descansa els somnis són ara el camí El pare però us vigila sap que noteu que estic aquí (somieu jo estic aqui)
demà seguirà la historia aquell conte sense fi hi ha príncep i una floreta
un destí per definir  (una floreta i un destí)
I una fada
de sobte apareix un petó us regala
la por s’esvaeix Una fada un regal d’amor una mare que buida el cor.