dimarts, 3 de gener del 2017

Propòsits pel 2017

Aqui us deixo la meva llista de propòsits pel 2017.

...
...

no n'hi ha cap?
Sabeu que significa Propòsit?

m. [LC] Acció de proposar-se fer alguna cosa; l’efecte. He fet el propòsit de no tornar-hi. Me’n vaig anar amb el propòsit, amb el ferm propòsit, amb el propòsit deliberat, de no tornar-hi. És un home ferm en els seus propòsits. No reeixiràs pas a fer-li abandonar els seus propòsits. Va oblidar aviat els bons propòsits i va tornar a les taules de joc. 
 [LC] a propòsit loc. adj. aApropiat Una branca a propòsit per a fer un bastó. 
 [LC] a propòsit loc. adv. bOportunament Véns a propòsit: necessitàvem algú que ens ajudés. 
 [LC] de propòsit loc. adv. Deliberadament 
 [LC] a propòsit de loc. prep. En ocasió de, respecte a. Vam tenir una escena desagradable a propòsit d’aquell desacord. Anava responent a les preguntes que li feien a propòsit d’aquell afer. Vaig haver d’escoltar com es planyia a propòsit dels seus fills. A propòsit d’això, és interessant referir les conclusions del treball del doctor Pujol.



Exacte!! no tinc propòsits pel 2017 doncs la vida en si ho és.
viure és un propòsit, riure també... tot ho és en la mesura del que un mateix desitgi.

Puc proposar-me anar al gimnàs, això només serà un propòsit si ho faig des del desitg.

Jo m'he proposat no fer cap propòsit i no ho he complert.


de fet ho he fet a propòsit!

salut!