dimarts, 8 de novembre del 2016

Hi erem tots Mini!

Si Mini, hi erem tots.

Tots els que t'estimem ens vem reunir al Kursaal per homenatgar-te, i va continuar de forma improvitzada com tot seguit t'explico....

Divendres a la tarda vaig anar al vell congost , l'ajuntament va posar el teu nom a la sala de gimnàstica i va reconèixer la teva persona i els teus mèrits esportius...


va ser fantàstic...
Ser també que alguns dels discursos que es van fer t'haurien emprenyat una miqueta, doncs no tothom va estar al teu costat quan els necesitaves...
Després amb la familia vem anar a l'homenatge que sota la organització de la Miriam i amb la colaboració de molta gent es va fer al teatre Kursaal... Va ser impresionant!! estava a petar!! Els meus fills em van identificar a la pantalla gegant sota la veu del gran Jordi Bastè...

i alguna llagrimeta va mollar la meva cara...
Retrobaments que van fer sentir-me 4-5 o 10 anys enrera...
Quan va acabar , els teus amics vem anar al farolillo (el teu frankfurt de referència), de fet el vem okupar literalment i vem fer aquesta foto on desgraciadament no hi sortim tots... 
...
El xicot que ens servia les birres i els entrepans em va dir:

"veniu de l'homenatge de l'Andreu?"

jo li vaig dir que si i ell va dir-me literalment aquestes paraules...
"Una gran persona, sempre trucava i em demanava que li preparés 4 entrepans que ja sortia a buscar-los. Mai se'ls acababa, però  una vegada en va demanar 2 i es va quedar amb gana i sempre en tenia un per gaudir-lo l'endemà per esmorzar"


Els mes valents (els cafres de torn) vem anar a fer la última birreta als predicadors (al final van ser unes 3 per cap).

i quan van tancar vem anar cap a casa.


Ser que m'estàs guardant un lloc apropet teu per quan vingui . 
Jo seria molt més feliç si seguíssim anant cada 15 dies al Nat's a fer un squash i fent el nostre cafetò setmanal a casa teva mentres et menjaves els macarrons que la teva mare t'havia guardat en una carmenyola...
Hauria preferit guardar-te jo el lloc...


Sovint miro la foto que l'any 95-96 ens vem fer...

la teva foto de perfil
T'estimo i et trobo molt a faltar Mini! i no deixis de guardar-me lloc !!