dimecres, 15 de març del 2017

ACARONANT LA MATINADA

Acaronant la matinada constantment
em pregunto si val o no la pena
viure sota mínims bescanviant
hores d'energia recargable

Acaronant la matinada constantment
em pregunto si val o no la pena
deixar el meu feble pensament
viatjar a contrades inexplorades

Acaronant la matinada no ser
Acaronant la matinada no entenc
Acaronant la matinada viuré
reflexions que m'aporten i maten

Acaronant la matinada constantment
em pregunto si val o no la pena
dedicar el preuat temps a improvitzar
i anar justificant actes sobre la marxa

Acaronant la matinada constantment
em pregunto si val o no la pena
anar caminant cap a la fi
sense poder assimilar ma absència

Acaronant la matinada no ser
Acaronant la matinada no entenc
Acaronant la matinada vivint
reflexions que m'aporten i maten